مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 21:402023-08-16اجتماعي

کاهش 8 درصدی بارش های گیلان نسبت به بلندمدت


مدیرکل هواشناسی گیلان، از کاهش هشت درصدی بارش باران در استان طی امسال خبر داد و گفت: شاهد کاهش 25 درصدی بارش ها در آغاز فصل زراعی امسال بودیم.

- ایسنا/گیلان مدیرکل هواشناسی گیلان، از کاهش هشت درصدی بارش باران در استان طی امسال خبر داد و گفت: شاهد کاهش 25 درصدی بارش ها در آغاز فصل زراعی امسال بودیم.

محمد دادرس امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان گیلان، با بیان اینکه امسال 800 میلیمتر بارش در استان داشتیم، اظهار کرد: نسبت به بلندمدت شاهد کاهش هشت درصدی بارش ها هستیم.

وی با اشاره به بارش 311 میلیمتری در حوضه آبریز سد سفیدرود در سال جاری، افزود: اگرچه شاهد افزایش 21 درصدی نسبت به سال گذشته هستیم، اما نسبت به بلندمدت کاهش هشت درصدی دارد.

مدیرکل هواشناسی گیلان از کاهش 25 درصدی بارش ها در آغاز فصل زراعی سال جاری نسبت به بلندمدت خبر داد و اضافه کرد: خوشبختانه بارش های تیرماه بخش عمده این کاهش را جبران کرد.

دادرس، رودبار و دیلمان را با 32 درصد کاهش دارای کمترین مقادیر بارندگی در سال جاری دانست و تصریح کرد: در غرب استان شاهد افزایش 0.

7 درصدی بارش ها نسبت به بلندمدت بودیم.

وی با اشاره به بارش 102 میلیمتری در اردیبهشت ماه از افزایش 92 درصدی نسبت به سال گذشته خبر داد و عنوان کرد: در خردادماه و تیرماه نیز به ترت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 8 درصدی بارش های گیلان نسبت به بلندمدت

کاهش 8 درصدی بارش های گیلان نسبت به بلندمدت